RUNNER'S CORE -HARJOITUKSET

 - JUOKSUTEKNIIKKAA JA LIHASKUNTOA JUOKSIJOILLE  

Runner's Core -harjoituksissa keskitytään juoksutekniikan hiomiseen, juoksijan lihaskuntoharjoitteluun, kehonpainoharjoitteluun, liikkuvuuteen, vartalonhallintaan ja lihashuoltoon.

Runner's Core-harjoituksiin pääset ostamalla treenipassin tai maksamalla valmentajalle 18 euron kertaosallistumisen. Samalla kortilla mukaan myös Juoksuklubin treeneihin.

Runner's Core ja Runner's Care nyt myös verkkokursseina!

Mikäli haluat kehittää lihaskuntoa kotona mukaan Runner's Core Online -verkkokurssi on sinua varten. Kurssi kestää 8 viikkoa ja sisältää 12 treeniä.

Vastaavasti Runner's Care Online sopii loistavasti liikkuvuuden ja lihashuollon kehittämiseen. Tämäkin kurssi kestää 8 viikkoa, ja siinä on yhteensä 16 treeniä.

Etkö osaa valita? Klikkaa tästä ja nappaa molemmat kurssit samassa paketissa vain 79 eurolla!

Runner's High:n valmentaja Tuomo Salonen opastaa juoksijan lihaskuntoharjoitteisiin Helsingin Sanomissa 10. syyskuuta 2015.

 

RUNNER'S HIGH OY

+358 44 205 0310

valmennus @ runhigh.fi
Kap Hornin katu 7
00220 Helsinki
y-tunnus: 2399164-4

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

#WERUNHIGH

#PIMPMYRUN