#WeRunHelsinki-joulukalenteri: Luukku 9


Tämän vuoden joulukalenterissa availlaan luukkuja #WeRunHelsinki-hengessä. Esittelemme 24 Runner’s High:n valmentajien valitsemaa Helsingin suosikkijuoksukohdetta ja höystämme näitä paikkaan sopivalla treenillä. LUUKKU 9: VANTAANJOKI Vantaanjoen reunamat tasaisine hiekkapohjaisine ulkoilureitteineen ovat yksi helsinkiläisten suosituimpia liikuntaväyliä ja reittiä riittää pitkään ja hartaasti. Pohjoisessa rantojen reitit yhdistyvät mukavasti Keskuspuistoon ja etelässä reitit vievät aina Helsingin sydämeen saakka ilman pakollisia suojatiepysähdyksiä ja törmäyksiä autojen kanssa. TREENI: VANTAANJOEN PITKÄ Vantaanjoen rannat soveltuvat erinomaisesti tasaisen pitkän lenkin juoksemiseen. Lähtöpaikaksi valikoimme 22 km esimerkkilenkillemme Annan Kartanon (kuvassa), josta pääsee juoksemaan Vantaanjoelle jokaiseen mahdolliseen suuntaan. Lenkin päätteksi voi sitten imaista vaikka glögit palautumiseen. Lenkki suuntaa etelään aina Vanhankaupunginkoskelle ja pohjoisemmassa Haltialaan ja Siltamäkeen. Pitkän lenkin päätarkoitus on peruskestävyyden kohottaminen eli keskity erittäin leppoisaan vauhtiin ja luonnollisesti voit myös ottaa kävelyä mukaan lenkin oheen. Joenvarren pitkään soveltuva reittikartta Movescountista.

Kuumimmat
Tuoreimmat
Arkisto
Tagit

RUNNER'S HIGH OY

+358 44 205 0310

valmennus @ runhigh.fi
Kap Hornin katu 7
00220 Helsinki
y-tunnus: 2399164-4

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

#WERUNHIGH

#PIMPMYRUN