#WeRunHelsinki-joulukalenteri: Luukku 10


Tämän vuoden joulukalenterissa availlaan luukkuja #WeRunHelsinki-hengessä. Esittelemme 24 Runner’s High:n valmentajien valitsemaa Helsingin suosikkijuoksukohdetta ja höystämme näitä paikkaan sopivalla treenillä. LUUKKU 10: PITKÄKOSKI Pitkäkoski on leppoisa alue Vantaanjoen reunamilla. Pitkäkosken maja sopii hyväksi tukikohdaksi ja portiksi Keskuspuiston pohjoisosiin, Vantaanjoen varren reitteihin tai Silvolan tekojärven maastoihin. Alueella on paljon luonnonsuojelualueita, polkuja, peltoja ja Haltiapolun hiekkapohjaisia ulkoilureittejä. TREENI: PITKÄKOSKEN VAUHTILEIKITTELY

Päivän treenissä loikataan Vantaan puolelle Pitkäkosken rinnelehtojen keskelle tehdylle ulkoilureitille. Rentouttavan leppoisa 600 metrin pätkä soveltuu pienen kumpuilun myötä terävän lyhyelle vauhtileikittelylle.

Juokse 600 metrin pätkä 3-5 kertaa. Juokse terävästi 15 sekuntia ja hölkkää/kävele 15 sekuntia. Keskity rentouteen ja anna askelen lentää Vantaanjoen kuohuessa muutaman metrin päässä. Palauttele toistojen välillä 2-4 minuuttia. Muista selkeä ero kovien ja kevyiden pätkien välillä ettei harjoitus puuroudu!

Vauhtileikittelyyn sopiva reittikartta Movescountista.

Kuumimmat
Tuoreimmat
Arkisto
Tagit

RUNNER'S HIGH OY

+358 44 205 0310

valmennus @ runhigh.fi
Kap Hornin katu 7
00220 Helsinki
y-tunnus: 2399164-4

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

#WERUNHIGH

#PIMPMYRUN