KOHTI PAREMPAA 

 JUOKSUTEKNIIKKAA 

Seuraava Espoon kurssi alkaa 12.8.2020.

Pimp My Run -juoksutekniikkakurssilla laitetaan juoksutekniikkaa parempaan kuntoon huippuvalmennuksessa.

Kurssit soveltuvat kaiken tasoisille!

Kursslle otetaan maksimissaan 15 osallistujaa (minimissään viisi) joten varaathan paikkasi pian! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

 

 AIKA JA PAIKKA 

Seuraava elokuussa alkava kurssi käynnistyy 12.8.2020 klo 18.15 alkaen Tapiolassa!

 

Treenit järjestetään Tapiolan Silkkiniityn ympäristössä. Kokoontumispaikka on Tapiolan uimahallin parkkipaikalla (Kirkkopolku 3, tapaamispaikka löytyy tästä linkistä).
 

 HARJOITUKSEN KESTO JA SISÄLTÖ 

60-75 minuuttia. Tarkemman treenin teeman löydät aikataulusta. Suorita ennen treenien alkua omatoiminen 10-15 minuutin alkureippailu/-verryttely.

 

Jokaisella treenikerralla treenataan eli säähän soveltuvat ulkojuoksuvarusteet mukaan.

 

 ILMOITTAUTUMINEN 

Kaavakkeella tai maksamalla ilmoittautumisen Runner's High:n verkkokaupassa.

 

 LISÄTIETOJA 

valmennus@runhigh.fi tai 044-2050310

 MUUTA 

Väliin jäävät treenikerrat voit korvata Helsingin/Vantaan Pimp My Run -kursseilla tai Espoon muilla kursseilla.

 HINTA
130 €*

 

*Nuorisohinta

(25-vuotiaat ja nuoremmat) -20%

12.8.2020 ALKAVAN KURSSIN OHJELMA (KLO 18.15):

KE 12.8. KERTA 1:
Henkilökohtainen juoksutekniikkatsekkaus + juoksutekniikan teoria + venyttely- ja perusjuoksutekniikkaharjoitteet

 

KE 19.8.  KERTA 2: 
Kevytvauhtisen juoksun tekniikka + askelrytmi + perusjuoksutekniikkaharjoitteet

KE 26.8. KERTA 3:

Nopeamman juoksun tekniikka + käsien käyttö + haastavammat juoksutekniikkaharjoitteet

KE 2.9. KERTA 4:
Ala- ja ylämäkijuoksutekniikka + juoksun kimmoisuusharjoitteet

KE 9.9. KERTA 5
Lihaskunnon merkitys juoksutekniikassa (juoksijan lihaskuntoharjoitteet) + kertaus kurssin asioista

15.4.2020 ALKAVAN KURSSIN OHJELMA (KLO 18.15):

KE 15.4. KERTA 1:
Henkilökohtainen juoksutekniikkatsekkaus + juoksutekniikan teoria + venyttely- ja perusjuoksutekniikkaharjoitteet

 

KE 22.4.  KERTA 2: 
Kevytvauhtisen juoksun tekniikka + askelrytmi + perusjuoksutekniikkaharjoitteet

KE 29.4. KERTA 3:

Nopeamman juoksun tekniikka + käsien käyttö + haastavammat juoksutekniikkaharjoitteet

KE 6.5. KERTA 4:
Ala- ja ylämäkijuoksutekniikka + juoksun kimmoisuusharjoitteet

KE 13.5. KERTA 5
Lihaskunnon merkitys juoksutekniikassa (juoksijan lihaskuntoharjoitteet) + kertaus kurssin asioista

RUNNER'S HIGH OY

+358 44 205 0310

valmennus @ runhigh.fi
Kap Hornin katu 7
00220 Helsinki
y-tunnus: 2399164-4

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

#WERUNHIGH

#PIMPMYRUN