KOHTI PAREMPAA 

 JUOKSUTEKNIIKKAA 

Seuraava Vantaan Pimp My Run -juoksutekniikkakurssi käynnistyy 10.8.2020.  Kurssi kattaa viisi treenikertaa viikon välein.

 

Pimp My Run -juoksutekniikkakurssilla laitetaan juoksutekniikkaa parempaan kuntoon huippuvalmennuksessa.

Kurssit soveltuvat kaiken tasoisille!

Kurssille otetaan mukaan maksimissaan 15 juoksijaa (minimissään viisi juoksijaa) ja
paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

 

 AIKA JA PAIKKA 

Seuraavat Pimp My Run -kurssit käynnistyvät Vantaan Ylästössä 


10.8.2020 alkaen klo 18.00


Kokoontuminen Ylästön koulun edustalla (Ollaksentie 29 B, 01690 Vantaa).

 

 HARJOITUKSEN KESTO JA SISÄLTÖ 

Ohjatun treenin kesto 75 minuuttia. Omatoiminen verryttelyhölkkä 10-15 minuuttia ennen treenien alkua. Tarkemman treenin teeman löydät oikealta.

 MUUTA  

Väliin jääneitä treenikertoja voi korvata myöhemmillä kursseilla tai muissa treenipaikoissamme.

 

 ILMOITTAUTUMINEN 

Kaavakkeella tai maksamalla ilmoittautumisen Runner's High:n verkkokaupassa.

 

 LISÄTIETOJA 

valmennus@runhigh.fi tai 044-2050310

 

 HINTA 

130 €*

*Nuorisohinta (25-vuotiaat ja sitä nuoremmat) -20%

Ilmoittautuminen on sitova. Kurssin ilmoittautumisen voi siirtää tuleville kursseille.

ELOKUUN 2020 OHJELMA:

MA 10.8. KERTA 1:
Henkilökohtainen juoksutekniikkatsekkaus + juoksutekniikan teoria + venyttely- ja perusjuoksutekniikkaharjoitteet

 

MA 17.8.  KERTA 2: 
Kevytvauhtisen juoksun tekniikka + askelrytmi + perusjuoksutekniikkaharjoitteet

MA 24.8. KERTA 3:

Nopeamman juoksun tekniikka + käsien käyttö + haastavammat juoksutekniikkaharjoitteet

MA 31.8. KERTA 4:
Ala- ja ylämäkijuoksutekniikka + juoksun kimmoisuusharjoitteet

MA 7.9. KERTA 5
Lihaskunnon merkitys juoksutekniikassa (juoksijan lihaskuntoharjoitteet) + kertaus kurssin asioista

KEVÄÄN 2020 OHJELMA:

MA 20.4. KERTA 1:
Henkilökohtainen juoksutekniikkatsekkaus + juoksutekniikan teoria + venyttely- ja perusjuoksutekniikkaharjoitteet

 

MA 27.4.  KERTA 2: 
Kevytvauhtisen juoksun tekniikka + askelrytmi + perusjuoksutekniikkaharjoitteet

MA 4.5. KERTA 3:

Nopeamman juoksun tekniikka + käsien käyttö + haastavammat juoksutekniikkaharjoitteet

MA 11.5. KERTA 4:
Ala- ja ylämäkijuoksutekniikka + juoksun kimmoisuusharjoitteet

MA 18.5. KERTA 5
Lihaskunnon merkitys juoksutekniikassa (juoksijan lihaskuntoharjoitteet) + kertaus kurssin asioista

RUNNER'S HIGH OY

+358 44 205 0310

valmennus @ runhigh.fi
Kap Hornin katu 7
00220 Helsinki
y-tunnus: 2399164-4

  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

#WERUNHIGH

#PIMPMYRUN